Monday, June 06, 2011

Jujur :)

apa means KEADILAN pada kauorang ? 
maksud aku keadilan dalam bercinta . 
sekarang ni aku na tahu keadilan dalam bercinta .
sebab soal cinta ni menarik .macam-macam kita boleh bercerita tentang cinta kan?
sebenarnya perkara yang telah berlaku aku jadi kan pengajaran . ta kira sape sape punya kisah .
aku ke . dia ke . kau ke . itu sume membawa maksud dan kita pelajari .
aku bukanla orang yang hebat dalam perhubungan . soal JUJUR memang penting . 
okay jujur ni penting dalam hubungan semua kan?
bagi aku kalau kita menipu untuk menjaga hati seseorang pun ta salah . 
bukan kita menilai sikap kita , dia atau sape sape . kita semua bukanla sempurna . dan matang sepenuhnya .
kalau marah apa pun boleh cakap . apa pun boleh berlaku kan?
kecik hati tuh semua perkara biasa . kalau kita dah sayang orang tuh betul betul ..
means cinta mati kan . bagi aku keadilan dalam cinta tu hanyalah kejujuran . percaya atau tak YESS!
kejujuran tuh penting . mungkin tade sorang pun yang betul . mungkin dua dua salah . kalau korang ta jujur macam mana nak lengkapkan perhubungan . betul tak ? sometimes benda kecik bagi aku bukanla sesuatu yang penting . mungkin terlupa . mungkin aku tak amik tahu . mungkin salah aku , dia atau sape sape .
AIR MATA seorang kapel bukanla perkara yang boleh menipu .
kalau kauorang , or sape sape yang tak jujur dalam hubungan boleh ke korang atau sape sape mengeluarkan air mata ? mesti tak kan ? air mata ta boleh menipu . kata dan perbuatan je boleh menipu . 
so . bagi aku kejujuran dan keadilan tuh penting . 
cukuplah hanya kejujuran dan keadilan .

No comments:

Post a Comment