Saturday, July 23, 2011

makin ur sad.

Sebenarnya apa yang kita mahu dalam hidup ? Korang sume ada jawapan ? Mesti tiada kan ? Kalau ada pun mesti akan bertukar . Macam persekitaran kat dalam dunia ni . Macam fesyen . Macam tu juga hala tujuan kita sebenarnya . Bila datang yang better kita akan tinggalkan impian lama . Adatlah tu , dah nama pun PELUANG  tak kan nak pandang sebelah mata je . Betul tak ? Ikut ang lah nak yang mana . Hahaha . Kadang-kadang aku selalu memerhatikan orang tak kira disekeliling aku ke dekat facebook ke . Aku tak sempurna dan aku siapa yang mahu gelakkan mereka tapi bila aku berfikir lebih profesional kan , benda yang kita lihat itu adalah menarik . Benda terlalu mendalam . Okay , ini sudut persedutan yang aku malaih nak persoalkan tapi aku nak ! Macam dekat facebook , aku tengok seorang hamba Allah ni selalu post wall yang entah apa apa . Macam benda yang tiada jangan dikecoh-kecohkan . Faham ? Itu satu yang aku sangat sangat PISSED OFF ! Lagi satu aku suka sangat tengok cerita INDONESIA walaupun hero heroin mereka ke , orang plus plus ke yang sangat lembab bila melakukan sesuatu . Macam ni . Kau dah tahu ada kereta nak langgar kau then kenapa kau bodoh sangat nak pergi menjerit dan tunggu kereta tu bercium dengan kau ? Eeee aku sangat benggang tapi ternyata even benggang pun cerita INDONESIA tetap menarik perhatian aku (sesetengah) saja . Haha . Yang ni pulak tentang drama-drama melayu . Kau orang tengok tak cerita AWAN DANIA ? Cerita itu diadaptasikan balik sebenarnya . Itu adalah drama dari korea . Eeeyuuww dah takde modal ke ? Tapelah bagikan . Nama pun melayu kenalah sokong . Wuahahahahaha . Yang ini lagi aku saket hempeduu jantung ulam berulam . Kau adalah orang MALAYSIA tapi berlagak macam kau ni bukan orang malaysia . Benda ni dah banyak kita nampak betul tak ? Tapi ini adalah perempuan yang bekerja kontrek je dekat goverment . Elehh baru pakai kereta naza dah berlagak ? Dia cakap macam ni , apa barang pakai kereta buatan malaysia ? low class . abang i jutawan okay . hahahahahakkk terkentut kentut aku dengar lah bangsat hanjing punya warga malaysia . Weh kalau kau kaya sangat kau terus pakai FERRARI , Lamborghini MurcielagoSV 670 ke ? BMW M5 ke ? Ini ? NAZA ? hahahahahaha . Kau ni buat malu rakyat malaysia je lah bodoh . Tula susah kalau orang berpendidikan tinggi tapi kacang lupakan kulit , dah biasa dah dengar . Kata pun MELAYU . MELAYU MUDAH LUPA . Kan kan . Haha . Aku pun melayu . Tapi tadelah macam betina tu . Meski telah memiliki telaga , tangan masih berpegang tali , sedang orang mecapai timba . Lagi satu Melayu itu berani kerana bersalah , kecut takut kerana benar , janji simpan diperut selalu pecah dimulut dan biar mati adat jangan mati anak . Alaa masa korang sekolah takkan tak belajaq ni semua kan . So fikirlah sendiri . Melayu cara melayu . Ha jap jap baru nak berhenti tetiba teringat benda paling aku menyampahhhhh ! Iaitu budak budak sekarang yang terlalu mengikut cara cara ARTIS luarnegara. Korang dah tade modal jadi diri sendiri ehh ? KESIANNNN nyaaaaaaaaaa ...

No comments:

Post a Comment