Monday, July 25, 2011

Lu budak sekolah

NAUZUBILLAH PERANGAI KAU MANUSIA !
Wey , makbapak kau hantar kau pergi sekolah untuk belajar dan berjaya untuk masa depan kau . Tetapi apa yang kau belajar ? Belajar men - COPYPASTE kan post-post blog orang eh ? Kesian jadi manusia macam kau ni BUDAK SEKOLAH . Kau memang tiada adap ke ? Oh mungkin post post dekat blog aku sangat menarik sampai kau copy ? Astaga teruk gila perangai kau . Aku tulis , aku berfikir dengan penat tapi akhirnya ini yang kau lakukan ? Kau tak malu eh ? Kenapa? kau memang dilahirkan bodoh ataupun kau buat buat bodoh ? Kau dengar sini . Allah memberikan setiap manusia otak yang sempurna . Tiada cacat cela . Dan kau adalah manusia yang sempurna bukannya OKU . Tapi kau tidak menggunakan peluang itu . Kau tahu tak dengan perangai kau ini membuatkan aku benci kau . Aku tak pernah kenal kau dan tidak mengetahui apa apa tentang kau but kau buat aku PISSED OFF! Aku bercerita untuk semua orang tetapi bukan untuk di copykan ke blog engkau .Cuba suatu hari engkau dah berubah tidak men-COPYPASTE kan blog orang dan kau membuat ayat sendiri tetiba kau nampak orang amek ayat ayat kau ? Apa kau rasa ? Aku rasa sekarang ni sangat sangat hina kau tahu . Kau masih bersekolah bukan ? So , kau masih budak budak yang tidak tahu menilai apa apa dalam kehidupan yang kau lalui ni . Don't you know how to respect others? mungkin kau tak pernah nak respect orang lagi sebab itu kau sangat kering hati men- copy paste kan ayat-ayat aku ni kan ? Berubahlah selagi kau hidup . Kalau kau mati , 
orang tak maafkan engkau , susah nanti .


No comments:

Post a Comment