Friday, December 16, 2011

forgive me.

Malam aku mengiringi airmata. Airmata aku yang tak patut aku keluarkan! Aku..aku tanak ianya berulang kembali. Kau, kau, kau, kau, kau, kau,  kau, kau, kau, kau, kau, kau, kau, kau, kau, kau takkan faham kenapa ia berlaku. Apa yang aku nak! Cuma satu je. Aku nak kau blah dari hidup aku. Aku tanak kau menangis lagi sebab aku! Kau bukan untuk aku. Aku bukan lagi untuk kau. Kita dah lama berpisah. Aku tanak jadi menyebab airmata kau mengalir untuk aku. Mungkin sudah suratan kita. Kita berpisah. Mungkin kau akan dapat orang yang lebih better dari aku. Aku..aku tak boleh. Cinta aku bukan lagi untuk kau. Kau kena tahu. Aku tak boleh terima kau. Aku tahu kau baca blog aku. Harini aku nak kau baca. Aku tanak kau menangis. Hm. Aku nak kau happy. Happy untuk selamanya. Lupakan aku. Please. Lupakan aku. Aku sakit macam mana kau hina aku! Aku tak pernah hina kau sebegitu teruk. Kau sendiri tahu betapa lembutnya diri aku untuk seseorang! Kenapa kau tak pernah faham! Kauu tak pernah nak tahu apa yang terjadi pada aku! Time aku terseksa ada kau kesahh ke? Kau cungkil perit aku. Kau tak rasanya benihnya. Kau tak nampak benih yang ingin tumbuh. Kau tak rasa. Kau takkan nampak. Kau dengan amarah kau. Sorry, cinta aku untuk orang yang betul sayangkan aku. Untuk orang yang betul cintakan aku bukan untuk lemparkan makian atau amarah. Bukan untuk ditipu. Kau rampas semuanya! Kau sendiri puass. Puas kan segalanya! Please. Jangan seksa aku dengan airmata kau. Aku lemah, tapi aku kena kuat. Aku tanak jatuh ke pangkuan kau lagi. Aku takut. Aku dah janji untuk lupakan kau. Kau pun kena janji lupakan aku. Sorry, aku mencintai orang lain...

No comments:

Post a Comment