Tuesday, March 26, 2013

Haters.

Bukan sekadar pandangan tetapi meragut kesakitan didalam senyuman. Biar. Aku tiada perasaan. Mungkin diluar. Tetapi hati yang kecil mempunyai satu cahaya bernama perasaan yang tak mungkin sesiapa tahu. Kau, kau dan kau. Mengecilkan anak mata. Bersiul kan kata-kata. Melemparkan senyuman palsu. Tak mungkin dia atau dia. Tapi aku. Amarah bukan makananan aku buat masa ni. Jangan biar benda yang tumpul menjadi tajam semula. Jangan. Aku mohon aku sembah. Jangan sekadar berpolitik disebabkan kuasa. Kuasa hanyalah kuasa. Untuk masa itu sahaja. Bukan selamanya. Aku hamba ,aku lah batak. Kau raja kaulah permaisuri. Hanya nama sahaja. Jangan risau. Balasan bukan dibalas dengan aku. Tetapi TUHAN. Aku mana ada salah! Tapi kesilapan. Kau salah mendengar. Salah melihat. Ya. Babi hanya makanan kau. Sebab tu hanya babi dengan babi je faham perbualan dan gosip. Suka menyondol tak kira masa. Nasib. Kesian. Aku? Tersenyum di kala menang dan kalah. 

1 comment:

  1. Проститутки Киева Скромность - это не только орнамент, но и страж добродетели.
    В любой отрасли знания появление превосходной книги предполагает наличие множества плохих книг.
    #HookersOfKiev #ПроституткиКиева
    Hanya nama sahaja. Jangan risau. Balasan bukan dibalas dengan aku. Tetapi TUHAN. Aku mana ada salah! Tapi kesilapan. Kau salah mendengar. Salah melihat. Ya. Babi hanya makanan kau. Sebab tu hanya babi dengan babi je faham perbualan dan gosip. Suka menyondol tak kira masa. Nasib. Kesian. Aku? Tersenyum di kala menang dan kalah.

    ReplyDelete