Wednesday, August 17, 2011

Pukong kau.


All she knows berlegar-legar dekat cuping telinga aku.
Omaagad omaagadd omaagadd again.
Sementara sekotak winston filter disebelah aku.
Oh shitt oh shitt ohh shitt again.

Aku rindu rindu dan rindu again.
Hp Nokia ditangan jari jemari memicit-micit dengan laju.
Selesai mesej dia 'delivered'.
Yess thanks god.
But tetiba jari-jemari gatal dan gatal dan gatal lagi.
Menekan no.cinta aku.
Tet tet teet toott toott and tott.

Aku terseduu seduu tapi tak pun.
Aku call dia tapi bunyi macam orang patahkan tulang.
Lebih saintisfik lagi .Yeke sainstifik? Fakk.
Bukan bukan.Aku dengar bunyi macam HANTU tengah makan tulang.
Takut takk takut takk? Macam bahanat.
Takutlah wey.Tersentap hati akuu.
Ingat nak bobop sejap tapi bilaa aku dengar bunyii bullshit tu...
Terus segar migauuu. Lahaii.


No comments:

Post a Comment