Monday, August 15, 2011

LiveLavaLive.


Sometimes perfection can be perfect hell. Come on lah eirr. Kadang-kadang you have to stop thinking so much and go where ur heart takes you. Apa yang orang mahu cakap cakap 'who care'. Life isn't 'bout finding urself , life is about creating urself. Kenapa perlu down sampai macam ni? Remember eirr , don't tell ur problems to people, eighty percent don't care and the other twenty percent are glad u have them. Ahhhh kepala tetek dialah weyy! Sekuat mana berlari tapi tak menang-menang jugakkan. What the fuck fella! Kata-kata kau ibarat memerah tetek lembuu tu entahkan sakit atau tidak. Mungkin lembu dah biasa tapi aku mungkin tidakkk! Aku tahu bila bergaduh ada je semua tak kena. U cannot run weakness , u must sometimes fight it out or perish and if that be so , why not now and where u stand. Bila berborak pasal kapel , duit , curang kenapa mesti akuu dipandang sebegituu haramm? Wey beradapan sikit mata-mata tu terasaa doee. Hey beb masa silam tu hanya kesilapan , pengajaran juga pengalaman. Pernah terfikir tak lahirnya kita didunia ni our fate semua sudah tertulis dalam buku. Belajar tak agama masa sekolah dulu? Walaweii ingat aku tergode dengan tatapan mata kau ke fella? Haakktuiiuhh lah cikaa. 

Wey , expect the best , be prepared for the worst fuck others think and do ur own thing okay eirr. 
Yelaa seyhhh buat apa perlu nak pedulikan kata-kata orang. Nanti dia rasa dia tu betul sepanjang masa dan orang hanya mahu mendengar nasihat dia kan? Kalau nak rasa kenalah ada perisa , macam macam perisa baru tahu perisa mana yang pahit , manis , masam macam kehidupankan? Kalau tak sakit , tak happy , tak ada kesilapan and asyik nak bahagia je mana boleh jadi, Sebab tu turunnya syaitann untuk membuat kita lalai dengan apa yang ada. Eh betul ke apa aku cakap kan? Hahaha whoo cares lah beb. 

Aku buntu dengan apa yang terjadi.Really and seriusly.Ada someone yang bijaksana boleh membantu aku dengan tepat dan padat tak?Dammn.Olss this bullshit made me strong madafaka!And aku nak cakap ni.Listen and memerhati dengan mata kauu kau dan kau yang tajam tu.Liberate ur mind u madafaka u so narrow minded!Iloveyousomotherfucker.
p/s untuk orang yang tak berkenaan dengan life aku.

No comments:

Post a Comment