Friday, August 05, 2011

True motherfucker.


You wanted attention ? Jyeahhh , you got it bitch . You got it . 
Sometimes nak tulis pun penat apatah lagi nak berfikir . Sometimes ada orang tidak menyukai kehidupan mereka sendiri . Bukan maksud mereka hate someone or bla blaaa . No lah fucker . Just little bit problem yang buat aku rungsing . Uhhh ! Hate it when I don't take my own advice , and then have to tell myself  ' i told you so ' .. Grrr !  Do whatever  it takes to survive . You a bitch ! If you snitch on ur friends but u a true mothefucker , you don't fuck with the pigs ! Lols . Mengabann sudaah otak . Haiihhh . Mengeluh dan mengeluh apa yang aku dapat . Nak juga kehidupan seperti orang lain . Bekerja . Money in my pocket . Sometimes susah sangat nak terima benda tu , tapi aku kena terima hakikatnya . When you dream alone , with you eyes shut , asleep , that dream is an illusion . But when we dream together , sharing the same dream , awake , with our eyes wide open , then that dream becomes reality !! Ada juga keinginan duduk di apartment dengan orang tercinta .. Take care her , cooking for her .. And holiday bersama-sama . Seronokkan . Impian . Tapi impian tu sampai bila ? 

All these things have you said of beauty . Yet in truth you spoke not of her but of needs unsatisfied , and 
beauty  is not a need but an ecstasy .. It is not a mouth thirsting nor an empty hand stretched forth , but rather a heart enflamed and a soul enchanted .. Kadang-kadang aku rasa kehidupan aku ni langsung tak adil . Tapi aku sedar , yang aku hanyalah seorang insan lemah dan tak mampu untuk mencapai kesemua apa yang aku impikan dalam life aku ni . Mungkin dalam sedap berkata-kata , ada yang menumpang .. Dan kalau kau rasa sesuatu benda itu tak adil bagi kau , kau kena yakin ada orang lagi susah untuk mendapat keadilan itu . Dan aku dah faham semua itu . So , bukan senang menjadi seorang manusia dan bukan senang menjadi seekor binatang . You got it . Thanks . 

No comments:

Post a Comment