Thursday, August 04, 2011

All she knows.

We got a little problem . And imma gonna solve em ' . Fuhhhh fuuihhh taking off boom boom . What i want .. What i need . Macam tiada perasaan sudah aku ni . Sometimes olls people in facebook tuh sangat 'mengiurkan' .. Means aku tuu sangat menyampah . Its more to 'budak sekolah  yang dilabel 'NOT MATURED' .. Patut ke . Clap clap clap your hands ada juga di label dari tiada kan . Pernah dengar tak perkataan ini ' Kalau orang tua tua bercakap jangan menyampuk ' Ouhh Lols . Betullah tu . Dulu aku pun lebih kurang sama je . Tapi disebabkan aku dah melalui semua itu , so adik-adik tolong jangan berlagak 'sempooi' sangat .You shut up before i put my foot in your ass  .Kau tak perlu bermain dengan kata kata sampai satu masa kau sendiri SPEECHLESS derr . Kalau baru nak 'IN' dunia ni tolong respect orang , hubungan orang juga ye budak budak sekolah . Aku tak 'talking to the moon' but im talking to you budak . Aku percaya sangat susah mendapat kawan budak sekolah yang sangat memahami dunia ni macam kawan aku . Dia sangat matang . So contohilah perangai dia bukan menjadi BITCH . You know BITCH ? Grr , I'm messed up ! Hello , finish ur study and afta that you can talk like MATURED jackk . 

No comments:

Post a Comment