Friday, November 11, 2011

hurt.

Aku rindukan my parents. Sangat merindui mereka. Agaknya bila aku dapat jumpa dorang eh. Aku nak kasih sayang dari dorang. Aku nak dorang jaga aku. Aku jeles tengok orang disekeliling aku keluar, happyhappy dengan family dorang. Aku tak kesal, tapi aku redha dengan nasib aku macamni. Tak pernah rasa kasih sayang dari kedua ibubapa aku sendiri. Macam mana eh rasa tu. Hmm. Nangis pun dah tak guna. Dah kering untuk semuanya. Just miss them. Miss miss and miss. 

Aku harap mereka direstui ALLAH s.w.t .. 
Mum. aku akan rindu kan pelukkan kau dulu.
Baba.. i mish you so much. 

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. tak apa walaupun tak dapat didakap mereka tapi u masih boleh pandang mereka dari jauh.dari setengah manusia yg bukan sahaja tak mampu pandang,bayangan pun tiada.hope satu masa nanti hati mereka akan terbuka jua.apa pun darah daging mereka :)amin.

    -MMN

    ReplyDelete