Thursday, November 10, 2011

sulking people#shit

Kau baik. Kau sangat memahami tapi kau kuat merajuk. Oh babarebaaaa. Pleasaalah apa masalah pun boleh settel beroo. Aku tanak tanya apa masalah kau sebab aku tahu apa jawapan kau. Wey , ku pun ada friends lain untuk aku luangkan masa bukan dengan kau je kawan. Please la no need to sulking fucking dammit ni semua aku rimas tau tak. Oh lupa kau kan nak menang je tapi ingat aku lagi xnak kalah dengan kau. HAHA#fuck. 

Apa pun masalah kau, aku nak minta maaf kalau ku ada salah. Ingat aku tak pernah siket lupakan kau. Kalau itu anggapan yang kau buat terhadap aku sila kan. Aku sikit takde problem dengan manusia seperti kau. Kau kena ingat aku ada texting kau but the aswer ? Kau sendiri tak replay. So jangan nak blame aku okay beroo. 
Kalau betul berkawan dengan seikhlasnya ingat ianya tidak ade erti merajuk dengan membe sendiri. Kau boleh tanya aku kot apa masalah aku.. And no need diamkan diri bagai semua then story lah macam aku ni yang lupakan kau. Oh girll please please please. Sulking is such a waste okay. Entahlah wey, aku sebenarnya dah malas nak baik sangat sebab macamnilah jadinya merajuk sakan sukun bagaibagai sampai aku sendiri taktahu apa masalah kau dengan aku. Tapi aku tak pernah benci kau ke apa ke. Jangan buat andaian semata-mata. Kay , ku hope kau sedarlah bukan kau sorang je yang boleh merajukmerajuk#tau. 

No comments:

Post a Comment