Tuesday, September 27, 2011

Oddtype.


explain kat tok ang apa benda maklah ni.

What thee angryyybirdss lah kau ni. Makin hari makin kepala hutak aku ni bersarang dengan ayat-ayat kau. Eeyaaakkkkkinooomateeburikkk... Aku takleh nak baca mesej masaj kau tuh. Hati ku ni macam kena panggang je kau tau. Menyirappp je. Ku pun tatahu kenapa lah minachii. Mungkin kau ni memang sukaa nauu nak menyakitkan hati orang dak gituuu? Plisslah, dah berjuta kali aku bilang bilang dan bilang sama kau jangan serabutkan aku lagi. Kau nak aku jadi gila? Ke memang niat kau nak gilakan aku? Haha. No no no. Nggak baikk ituuhh. Shhhuuu sshhuu. 

Aku mendengar lagu. Lagu apa pun aku tatahu. Tapi aku nak cakap aku gila kan lagu ni. Lagu melayu. Lagu lagu bukan gula gula. Haha. Alangalang sakit tekak aku nak bersekeremmo jugekkk sampai sore hilang then tapayah nak bisingbising kat telinge berdakii kau tuh. Bahaha. Andai lah kau faham isi hati aku, aku mungkin tak hate youuu lah girl. Kau sendiri tahu aku jenis paling susah nak benci orang. Setakat gaduhgaduh lawan maki maki tu biaselah tadelah sampai benci. Orang cakap sekadar enjoyy for the lifeee. Haha. 

Hati aku terluka. Boleh tak kau jhilat jhilat hati aku ni sampaiii bersih dan tiada luka. Boleh tak? Sms,komen tu semua kau boleh lah padam. But heart aku ni susah. For the fess time aku takut untuk menerima cinte. Aku tanak sakit. Aku letih. Aku tiredd. Segalanya lah aku. Hanya aku tahu siapa aku cinta. Siapa? Kau ada jawapan? My question? My answer? Everithing is me. Oll about you. Who knoes? No one. 
Kalau kau jujur pada aku, aku janji aku tak kan meroyann, kalau kau jujur aku pada mula mula aku janji aku akan bersedia untuk semuaaaa kesakitan yang bakal aku terima. Ohoiii susah bebenauuu ye nak dapatkan hubungan yang betulbetul hubungan. Haha. Mungkin dalam gelak ketawa aku nampakk riang tapii sebenarnya aku hanya insan yang lemahhh u knoww mariaaa. 

    memang aku suka membebel..... so jebooyouuu mennn##
eirshakeypart II.

No comments:

Post a Comment