Wednesday, September 28, 2011

P.K.M.


Dalam kegelapan aku lihat terangnya cahaya. Like cahaya fuckfair tuu wah wah kemain lagi ye. Aku tak dapat melihat sedalam matanya. Aku tak dapat melihat betapa enaknya hati dia bila bersama dengan aku. Aku hanya mencurah kasih pabila dia sangat memerlukan. Tinggal aku hanyaa sekejap tanpa perasaan. Bila engkau akan dipertemukan semula dengan yang sedia ada. Betapa kencang betapa terhiris daging-daging hati aku ini. Kau tak mungkin rasa. Sebab ia dalam badan dalam aku lerr. Haha. Aku hanya persinggahan untuk cinta. Aku hanya persinggahan dalam hubungan dan akan jadi persinggahan untuk selamanya. Dan aku disini hidup pun hanyalah persinggahan dibumi ini dan akan kembali kepadaNYA. 

Aku mengimpikan sesuatu yang indah tapi men-realitikan yang celaka. Hidup sekadar memberi tanpa kasihan aku dibuang macam kertas. Aku ditulis aku dicetak aku discan tapi akhir lama sekiannya aku juga akan jadi bahan buangan tanpa perasaan. Aku lihat pandangan sekeliling , aku lihat perbuatan manusia macam macam warna dikeluarkan. I cant seem to find myself again. My walls are closing in without a sense of confidence im convinced that there’s just too much pressure to take. I've felt dis way before, so insecure. Discomfort, endlessly has pulled itself upon me, distracting, reacting ke apa ke aku daahh tatahu nak cakap apa ni. Haha. 

Untuk yang sekian kali aku bukan orang yang kuat. Aku tak hinginkan ur middle finger. I dont give a damn! Aku tak hingin kan bustedd kau celaka kau punk aka people united not kingdom ke kondom ke. It just me. Disaat aku ada, aku mahukan jiwa. Disaat aku pergi ameklah semuanya. Aku sakit menyakit tiada guna. Teruskan garisann itu tanpa henti mungkin ada kebaikannya. Jiwa matang hati besar. Umur kecik otak tua. Its good. Bukan rupa tapi perangai. Bukan perangai tapi perbezaan cara. 
eirshakeypart III.

No comments:

Post a Comment