Monday, January 09, 2012

Wish you were here.

Belum sempat ku membagi kebahagiaanku. Belum sempat ku membuat dia tersenyum. Haruskah ku kehilangan untuk kesekian kali. Tuhan kumohon jangan lakukan itu, sebab ku sayang dia, sebab ku kasihi dia, sebab ku tak rela, tak selalu bersama. Ku rapuh tanpa dia. Seperti kehilangan harap. Kalau memang harus ku alami duka, kuatkan hati ini menerimanya. Kuatkan lah hati ini. Aku sentiasa bersabar dan kuat mengharungi semua dugaan. Aku cintakan dia. Aku sayang dia. Aku inginkan dia dalam hidup. Jangan biarkan dia pergi. Aku perlukan dia. Sumpah aku cintakan dia. Faham aku , aku faham kau . I need you, swear to god! Aku nak kau terima aku siapa aku. Terima keadaan aku. Terima everythings. Sama macam aku. Aku akan terima kau. Trust me. I need you sayang. I cinta you. I tak suka gaduh pasal benda benda bodoh kecil ni semua. I panas baran. But i can control. For you. For our relation. Please. I merayu you. Dah 2 jam i nanges untuk you. You je tatahu. But i can smile. I can laugh. Im sorry. Hidup ni tak lama. Please trust me. Please.

2 comments: